Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Hur gick det då?

Av Heidi Månsson - 12 december 2008 11:28

Nån som vill veta? Jo jag fick iaf 2 av de 3 sökta jobben :) Det tredje vet jag inte för jag fick helt enkelt ringa och säga att jag inte kunde ta det eftersom jag redan hade tackat ja till ett annat jobb... Rätt lustig känsla att få ringa upp och säga nej tack..två gånger på samma dag =) Jag är nu anställd! Jippie!

Jag börjar den 12/1. Helsingborg - here i come :)


Okej så nu har vi köpt hus, jag har fått jobb nu...då var det körkortet kvar då... Nu måste jag ta mig fasen skärpa mig!


Tösabiten försvinner till mor sin i en vecka. Hon fyller år på måndag. Tjejen blir 9 år...Stora tjejen juh! Vi ska fira henne när hon kommer tillbaka till oss nästa helg. Tårta och paket :)


Nästa vecka är det sista veckan för busfröna sen är det jullov. Myyyyyyysigt! Det är också en skön grejj med nya jobbet att jag inte börjar förräns den 12 Januari för nu hinner vi ha jullov å så i lugn och ro och så börjar allvaret när skolan börjar igen. Blir kanonbra de :=)


Nej nu har jag tusen saker å göra innan vi lämnar stan i snökaoset. Ska åka ca 14 mil uppåt landet. Dax att packa lite. Kommer hem på söndag igen.


Ha en väldigt trevlig helg allihopa. Lussa lugnt! Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards