Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Heidi Månsson - 13 januari 2009 15:45

Den rubriken är riktad till min yngsta svägerska :) Hon är på väg till skolan för att hämta min son som är på fritids. Jag mår verkligen inte bra så det är väldigt skönt att slippa gå ut. Det hade jag inte orkat med...


Nu har jag ont i båda öronen, sprängande huvudvärk som kommer och går och den verkar komma mer så fort jag hostar eller rör mig. Inte roligt alls.


Nej fy vad jag bara klagar idag. Sorry att jag inte har mer positivt att skriva. Jag går iväg en stund så kanske jag har något roligare att skriva om senare. 

C U !

Av Heidi Månsson - 13 januari 2009 08:04

det blev på nya jobbet då... Det var ju min första dag på nya jobbet igår. Äntligen skulle jag få komma igång med en sysselsättning igen. Mmm jo om jag hade lyckats hålla mig frisk så... I söndags började jag känna av halsont och kanske lite känningar av feber. I går skulle vi ju ha utbildningsdag så vi skulle hålla på 09.00-21.00 Resten av tiden ska jag jobba 16.00-21.00

Jag kämpade mig upp i går morse, knaprade i mig all febersänkande jag kunde ta, medicinerade mig så gott jag kunde och gav mig iväg till jobbet. Efter ett tag sa min chef att han inte tyckte att jag såg så pigg ut. Nej det erkände jag ju att så himmlans pigg va jag inte. Jag gick på toa för att blaska lite vatten i ansiktet å så men när jag gick ut därifrån så ramlade jag ihop i en liten hög på golvet. Min kropp ville hem å sova. Chefen skickade hem mig och jag orkade inte protestera men det kändes för jäkligt att behöva åka hem igen, första dagen å allt. Nåja, jag försökte iaf...


Nu har precis sambons mamma knatat iväg med sonen min till bussen. Han måste ju till skolan men jag ville INTE gå ut. Vad det är underbart med släktingar som kan hjälpa till ! TACK :)

Själv ska jag gå å lägga mig nu. Är astrött och febern värker i kroppen. Halsen gör såååååååååå ont. Får se om jag orkar ge ifrån mig några fler livstecken senare idag. Kräm !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards