Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Heidi Månsson - 16 januari 2009 18:13

godissugen är jag !!  Jag skulle kunna smaska i mig en hel stooooor chokladkaka alldeles själv just nu. Det är grymt hur sjukt gott nått kan vara bara för att man inte har det hemma heller. Å inte vill jag gå till affären heller. Har fortfarande feber, superont i halsen, ont i båda öronen, ont i bihålorna, ont i magen, näsan rinner, nyser gör jag och emellanåt när jag inte är godissugen så mår jag illa... Fy bubblan säger ja bara !


Nu har tösabiten kommit hem till oss igen! Älskade lilla tösabit som snart får byta örhängen för första gången, spännande :=)

Imorgon ska hon tydligen bli kidnappad av sina kusiner. Dom ska se på bio och ha tjejkväll. Så himmla mysigt!


I morgon kväll ska vi passa yngsta svägerskans hund. Hon e så sööööt. Lilla Doris :) 

Sen på söndag så ska sonen på kalas hos en klasskompis så vi måste köpa nån present i morron. Hoppas jag mår bättre och orkar med sånt. Annars får ja skicka iväg sambon å sonen och vem vet vad dom kommer dragandes med då, haha :=)


Nu när jag har varit sjuk å inte haft så mycket energi så har jag läst en hel del. I Oktober läste jag boken Gömda och strax innan jag blev sjuk så började jag läsa Asyl. Den läste jag ut på två dagar. Sen var det dax för Mias hemlighet. Den är slut. Nu är jag inne på Mias systrar och där har jag nog läst halva ungefär så jag måste införskaffa den sista i serien Emmas dotter. Det var länge sen jag läste så här mycket och det var länge sedan jag läste något som har påverkat mig så mycket. Fy f-n för hur människor kan få bli behandlade...och då är det dessutom i Sverige där man har inbillat sig att vi vet och kan bättre än så...


På måndag måste jag gå till jobbet så nu hoppas jag på att få bli frisk. Denna hostan som jag fått får gärna försvinna snabbt, mina snälla granne gick till apoteket och köpte hostmedicin till mig idag. Våran hade ju precis tagit slut naturligtvis. TACK granne!

Ja just de, jag har nog glömt att berätta det. Min granne har fått jobb på samma ställe som jag har så hon börjar på måndag hon med :=)

Så himmla mycket roligare att pendla tillsammans och ha sällskap med någon å så. Ska bli skojj !!


Nej jag ska nog ta å lämna datorn nu, nu mår ja illa igen. Bläää. Vi hörs. Kräm


Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards