Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Heidi Månsson - 30 januari 2009 12:22

Tjallo ! Sitter i pyjamasen fortfarande. Klev upp ur sängen klockan 11 idag. Vaknade nämligen med en känsla av att någon hade slagit mig i huvudet med ett slagträ eller stekjärn eller nått sånt.. Kanske var sambon som lessnat på mitt snarkande och äntligen gjorde nått åt saken.. haha !


Inatt drömde jag om familjens Visbysemester i somras. Vi var alla fyra på medeltidsveckan nämligen. De va skitkul och jag hoppas att vi ska dit i år igen. Det är med anledning av detta minne som jag lägger ut en bild idag. Den är tagen av mig och om jag får säga det själv så blev den faktiskt rätt bra :=) Det är solnedgång och jag var på våran camping när jag bara fick syn på den och var tvungen att springa efter kameran. Titta och njut ;)


Jag hoppas att kvällen kommer att bli en spelkväll. Jag har några roliga sällskapsspel som jag är sugen på att köra ikväll. Vi har lite planer så kanske det kan bli något. Men då kanske man skulle ta och duscha å plocka i ordning här och så vidare. Ser ut som om hela stället har varit med om en krock. Hehe.


Snart kommer tösabiten min hem från skolan! Sonen skulle till en kompis efter skolan idag så honom ser vi inte röken av på några timmar. Det är så kul att han har hittat många kompisar i skolan/klassen och det är rätt ofta som någon ringer och vill leka med Robin. Skönt att han har kommit in i skolan ordentligt. Kan ju annars lätt bli fel när man kommer från en annan stad, har en annan dialekt osv. 

Nu när vi flyttar till huset så har vi ju sagt det att vi kommer bo supernära den skolan men vill inte barnen byta så slipper dom. Kommer dom däremot upptäcka att dom får många kompisar där vi bor och kanske vill gå med dom i skola så byter vi väl, det är ju inte mer med det. Vi får väl se vad som händer och hålla det öppet helt enkelt.


Nej nu får jag ta mig i kragen här och sätta fart. Lätt att fastna framför datorn. Ha en trevlig helg !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards