Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Heidi Månsson - 3 februari 2009 09:26

Vaknade med halsont idag igen..bläää. Har hostat en hel del och känner mig uschig...


Tösabiten är hemma hon med. Kan inte sätta fingret på vad det är som är fel men hon är trött och hängig och uschig hon åxå. Ja ja vi får väl se hur det går idag om det bryter ut nått eller ej.


I söndags var vi först och hälsade på svärmor+sambo i deras nya korv-vagn. Den var jättefint ordnad och vi fick smaka på både korv och hamburgare :=) Smaskens! 

Sen åkte vi till ÖB och köpte ett lager med kartonger. Jag har redan packat fyra stora och fyra små och fler ska packas idag ! 

Simskoledax för sonen var det sen. Jag lämnade en glad kille i händerna på simfröken och hämtade en glad och blöt kille som redan längtade till nästa gång :) Härligt!


I morgon ska jag, min yngsta svägerska Hannah, min granne Nettan och min vän Anna åkta till en fotostudio i Malmö. Vi ska få vara modeller för några timmar! Vi ska ha med oss tre ombyten med kläder och de accesoarer vi vill ha. Detta är för att få lite varation i bilderna. Dom sminkar oss och fixar till håret på oss om vi vill. Sen när allt är klart så väljer vi själva om vi vill köpa några bilder eller ej. Men det är väl där dom tjänar pengarna på detta kan jag tänka mig. Dom lär ju inte vara gratis. Men blir bilderna snygga så vill man ju ha... En kompis till mig har redan varit där i höstas och det såg väldigt bra och proffisionellt ut när hon visade mig hennes bilder. 

Längtar !! Får se om jag vågar lägga upp någon bild på det här sen...hehe.


Nej nu ska jag gå å spela sällskapsspel med tösen. Nu har hon väntat länge på mig. Ha de gott !!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards