Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Heidi Månsson - 19 februari 2009 00:40

hur vissa saker förhåller sig till varandra. Tror att jag kanske har listat ut en liten del i mysteriet med hur vissa saker hänger ihop med andra...eller så är det precis det jag inte har lyckats med. Jag kanske går runt som i ett eget rus och tror att saker å ting är bra å så är dom inte det plus att jag säkert ofta inbillar mig saker åt andra hållet åxå.


Har det inte slagit er nån gång att ni tror att ni känner en person rätt väl, å så kommer ni fram till av en eller annan anledning att så INTE är fallet... Det är bara så surt när man är sist av alla att fatta också... Smack! där satt sanningen som ett smocka rakt i fejset. Fan vad det suger...


I natt drömde jag att jag var 8 år och att jag fick chansen att göra om mitt liv from min 8-årsdag. Inte fasen blev nått bättre för det. Hur jag än försökte, om och om igen. För varje gång jag fyllde 29 och inte var nöjd med hur det hade blivit så kunde jag bara börja om igen men varje gång som jag började om så började det om helt å hållet igen från 8-årsdagen. Jag försökte då komma på ett sätt att liksom spara så fort jag var nöjd med en ändring men misslyckades med det också...vaknade kallsvettig...inte så kul...


Pratade med sonens farföräldrar i Värnamo idag. Allt var bara bra där och dom kommer hit på fredag för att lämna tillbaka våra goa ungar :)

Idag hade dom varit ute vid torpet och haft mysigt. Jag är avundsjuk, vill åxå vara med !

Pratade även med min sambo och han kommer hem till mig på torsdag vid lunchdax. Det är så tomt här i lägenheten utan både barn och sambo. Jag har ju ingen att bråka med ;)


Nej nu är det dax att dra täcket över huvudet. Sov gott. Ses !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards