Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Heidi Månsson - 20 februari 2009 22:36

Just nu skulle man kunna bygga sig ett fort i vårat vardagsrum. Vi har flyttkartonger staplade där och det är tur att vi kan bära bort dom till ett förråd när det börjar bli föööör många. Tänk om alla våra saker skulle staplats upp i vårt lilla vardagssrum...oj oj oj, de hade inte blivit så himmlans bra.

Jag känner inte att jag har varit så där supereffektiv idag direkt men å andra sidan så kan man inte ligga på topp jämt, eller vad säger ni ;) ?


Igår kom min sambo hem till mig efter att ha spenderat ena halvan av veckan i Örnsköldsvik. Där jobbades det en hel del mer effektivt än här... Men så igår ville han äntligen komma hem till mig och det firade vi med att dra iväg till Kristianstad för att gå på bio. Mitt i den stora "snöstormen" drog vi iväg i vår lilla Golf. Det blev ankomst i sista minuten (vad annars..?) och sen gick nästan tre timmar väldigt fort. Vad det var för film? "Australia" !! Se den om ni inte redan har gjort det !! Den var ju helt suveränt bra :=) Som vanligt så var Nicole Kidman helt fullständigt lysande suverän. som sagt, SE DEN ;)


I förmiddags kom våra barn hem till oss efter att ha spenderat den största delen av sitt sportlov hos sonens farmor och farfar i Värnamo. Dom hade haft jätteroligt och alla var nöjda :)

Det var dock ändå väldigt skönt att få hem dom, man saknar ju sina gosiga ungar när dom inte är här. Tösabiten han vi ju krama om en liten stund iaf innan hon sprang iväg till sin mamma. Nästa gång Felicia kommer till oss så bor vi inte här i lägenheten längre. 


Idag har det mest varit en slappdag. Lite har jag fått gjort men det får bli mera fart resten av helgen tror jag...annars hinner vi väl inte klart tills torsdag..

På torsdag klockan 09.00 ska vi till banken, skriva kontrakt och sen får vi nycklarna !! Jisses !!


I morgon ska vi åka och titta på två stycken sängar som vi har hittat på Blocket idag. Dom kanske duger som gästsängar tänkte vi så vi ska kika och provligga så får vi se.

På eftermiddagen/kvällen så ska vi till bowlinghallen och fira sambons morsa som har fyllt år. Sen ska vi bjudna på käk hemma hos Ullabulla & Knudan (Knut) :) Trevligt trevligt. Min svärmor kan nämligen laga mat förstår ni så det är aldrig fel. 


Mer än så får ni inte veta nu. Ska ägna mig åt min sambo lite åxå och så säger han att vi ska skriva en lista på saker att göra inför flytten... det är han som vill ha en lista... INTE jag, hehe.. ;) Kram. Höres !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards