Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Heidi Månsson - 24 februari 2009 17:21

Tja. Jag vet, det är några dagar sen jag skrev sist. Energin och tiden har inte riktigt räckt till. Jag har liiiiite ågren då rå. Jag hinner inte med allt som ska göras. Suck... Jag har vetat om detta med flytten i evigheter typ men får man tummen ur nån gång? Neeeeejdå, inte jag inte. Nu är det tisdag kväll och det finns massor med saker att packa. På torsdag morron klockan 09.00 ska vi till banken och bli skyldig en himmla massa pengar men så får vi åxå vårt efterlängtade hus !!

 

Nu ska jag fixa klart maten till sonen och sen ska det packas tills armarna blöder eller tills jag fullständigt stupar ner i sängen. Nu är det allvar...typ...för länge sen.. men ändå ;)


Jag ska även försöka hinna med att maila lite bilder till min gudsons föräldrar. Har en hel del bilder från dopet som jag ska skicka över till dom. 

Får se om jag hinner skriva mer senare. Kram så länge !!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards