Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

tjallå ballå

Av Heidi Månsson - 13 mars 2009 18:57

då var det fredag igen och jag tyckte nyss att det var helg.. hmm, konstigt det där hur tiden kan gå båda sakta och snabbt på en gång :)


Idag kom tösabiten tillbaka till oss igen. Hon är iväg med sin pappa nu och hämtar hit henne. Spännande :) Tror det är första gången som hon har någon kompis som sover över. Iaf när hon är hos oss, vad som händer hos hennes mamma vet jag inte :=)


Det ska väl bli lite myskväll sen med chips och dip framför tv:n. Det är ju "så ska det låta" på tv :)


I morgon ska Fredrik och jag skruva ihop en stor garderob som vi inköpte i onsdags på Ikea. Det var inte det enda vi kom hem med..hehe. Typ, vi tömde hela butiken ! Vi köpte skrivbord till tösabiten, en bokhylla till tösabiten, en bokhylla till pojkvaskern, en bokhylla till mitt "kontor/pysselhörna", en sovrumsgarderob till oss - med skjutdörrar å allt, ett vitrinskåp till köket (det var det dyraste av alltihop, hela 125:-), en varsin matta till barnens rum, en ny matta till vardagsrummet, två stycken lampor som står på golvet, två stycken lampor till våra nattduksbord, ett varsit överkast till barnen, golvskydd att ha under kontorsstolarna och så en hel del annat kollijoks som alltid följer med hem från Ikea. Tack vare att min bokhylla och vitrinskåpet fanns på fyndet så kom vi under 10000:-... :)

Ni ska tro att sambons skåpbil var full med prylar, hehe.


Jag har redan skruvat ihop Felicias skrivbord och bokhylla plus Robins bokhylla. Tänkte att jag kanske ska ge mig på min bokhylla, får se om jag orkar. Det är ju inte så lång stund kvar tills tv:n lockar. Jag ska väl ha nått att göra i veckan som kommer åxå va ? ;)  I morgon ska vi ju som sagt ge oss på garderoben så man måste väl spara på energin, hehe.


Nej, dax att call it a night. Kram på er alla och ha en trevlig helg ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards