Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Ny vecka igen

Av Heidi Månsson - 23 mars 2009 10:30

Vaknade högst motvilligt idag. Ville INTE kliva upp. Måndag morgon...inte min favvostund i veckan direkt... Tog mig i kragen tillslut, klev upp och levererade en stycken sju-åring till skolan. Kom hem igen och kände att jag inte orkade hålla ögonen öppna så jag gick å la mig en stund. Det var såååå skönt att få en liten power-nap :)


Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på idag. Är lite sugen på att göra nått och har väl lite alternativ men jag har inte bestämt mig riktigt ännu.

Just nu lyssnar jag på Kelly Clarksons nya skiva. Mmmm. Njuter ! :=)

Är så grymt godissugen också men jag SKA inte ha nått och det är tur att vi inte har nått hemma för annars hade jag nog gluffsat i mig det nu, hehe. Karaktär.. vad är det för nått? Hmmpff, har aldrig hört talas om ;)


Denna helgen som gick var en av de segaste på länge. Vi gjorde verkligen ingenting. Hela helgen gick utan att vi skruvade ihop nån möbel, jag packade inte upp speciellt många kartonger heller.. Robin hade sin simskola igår och det var väl det mest spännande som hände :=)


Nu ska jag göra lite re-search på cyklar. Sonen behöver en med växlar nu och jag är osäker på vilken storlek så jag ska kika runt på internet på utbud å så. Sen får vi ta en tur han och jag så han får prova ut en bra. Får se hur det är med tösabitens cykel, tror hon kan ha sin om vi höjer sadeln lite kanske. Hon får väl prova i helgen när hon är tillbaka hos oss. Det är ju dax att fixa allt sånt där nu för nu börjar cykelsäsongen närma sig :)


Nä hörrni, ha de gott ! Höres

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards