Alla inlägg den 16 april 2009

Av Heidi Månsson - 16 april 2009 17:24

Igår åkte våra gäster hem. Nu är det tomt i huset... Ingen liten Hannes att gulla med och ingen Jenny o Mogge att ha roligt med... Saknar dom jättemycket redan. Men vi har haft väldigt roligt :) Det kändes skönt att dom var här så pass länge för nu han vi ändå med att göra lite saker. Ofta när vi träffas så känns det som att man inte ens hinner göra hälften av allt man hade med på listan. Känner jag mig själv rätt så är det dock stor chans att vi råkar hoppa på ett tåg som bara råkar gå till Sundsvall rätt snart :) Idag är stumpan hemma från skolan. Hon är rätt så förkyld och har lite feber. Vi har spelat lite sällskapsspel och hon har suttit lite framför datorn och tv:n. För en stund sedan passade vi på att mumsa i oss lite glass, det får man när man är sjuk. Nej jag vet, jag är inte sjuk...men jag är gravid ;) Då får man äta det som man kan äta utan att kräkas. Det är faktiskt lite synd om mig. Lite. Väldigt lite ;=)Har mått en hel del illa idag men inte kräkts en enda gång. Var nära men lyckades stoppa i tid. Jobbigt. Men det går förhoppningsvis över snart. 

Jag håller på att surfa runt och kolla upp lite om sommarens planer. Är väldigt sugen på att åka till Kolmården och lite andra ställen. Får se vad det blir. Kul är det iaf att sitta och planer, kika, drömma sig bort osv.

 

Robin skulle till en klasskompis efter skolan idag. Får se när han behagar komma hem därifrån J. Fick Robin och Lucas bestämma så skulle dom nog vilja bo i samma familj så dom kunde leka jämt. Det är så kul att se hur dom två verkligen har hittat varandra :=)

 

Det slog mig idag hur länge sen det var som jag scrappade. Jag har helt kommit av mig med det där. Först var jag ju tvungen att packa ner alla scrappsaker innan vi skulle flytta. Sen tog det ett tag innan allt blev upp-packat. Nu är det sådan röra på mitt bord så jag får inte plats. Kanske skulle ta å röjja lite här… En annan dag… hehe. Orkar inte nu. Men jag ligger ju låååååååååångt efter med mina album så jag kanske borde ta mig i kragen… Snart…

 

Nu är jag i alla fall i vecka 11 i graviditeten. Ser ut som om jag väntar minst femlingar. Är så stor och svullen om magen redan nu. Kommer inte ihåg att det var så här med Robin… Iofs så sväller man ju lättare och lättare för varje graviditet men detta är ju löjligt mycket. Tur att jag inte behöver försöka dölja det för någon J.

 

Nehepp, dags att ta tag i tvätten. C U !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards