Alla inlägg den 18 april 2009

Av Heidi Månsson - 18 april 2009 21:55

det finns resurser i min kropp, det är inte HELT kört. Hehe. Jag har någonting inne i mina armar som skulle kunna eventuellt möjligtvis utvecklas till arm-muskler :=)  Trodde inte det va sant! Jag och sambon spelade Wii sport, vi valde tennis..jösses det va kul och jösses så ont jag hade i armen dagen efter.. :=)  Tv-spel kan alltså vara nyttigt nu när Wii är här !


Idag har vi varit och fiskat vid Finjasjön. Robin hade med sig sin kompis Lucas, Felicia och hennes mamma Cissi var med, Sambons storasyster + man + tre barn var också med. Fullt sjå hade vi med att hålla styr på barnen men dom verkade ha roligt i alla fall :=) Vi vuxna hade också roligt men emellanåt hade vi nog kunnat låsa in barnen i bilen för att få liiiiiite lugn och ro och chansen till en firre på kroken... Vissa höga ljud gjorde kanske att fisken inte vågade sig nära... hmm ;)

Ska se om jag kan lägga in lite bilder från detta i morron. Nu är jag trött.


Ska se om jag kan spela lite mer tennis innan läggdax. Natti natti !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards