Alla inlägg den 28 april 2009

Av Heidi Månsson - 28 april 2009 19:23

Hehe nä jag har inte så många, jag bara nynnade på den lilla melodin när jag kom att tänka på att jag inte fick någon sådan information alls idag.

Jag har ju varit på inskrivningssamtal på Mödravårdscentralen idag. Det gick jättebra men något ultraljud blev det ju inte. Så ringde sambon och jag kivades lite med honom... hehe. Jag frågade om han ville veta hur många små bebisar som gömmer sig där inne och han svarade ju naturligtvis ja på den frågan. Men jag sa bara att det får du inte... Han tjatade lite och sen så sa jag som det var att jag kunde ju inte berätta det för jag hade ju inte fått veta nått.

Mitt järnvärde var lite för lågt så jag fick order om att knapra järntabletter omgående. Det var väl det enda som hon hade att anmärka på. Känns bra att ha varit där första gången. Ultraljud sker i vecka 18 och det är inbokat den 9/6. Låååång väntan känns det som...men tiden kommer väl gå fort som vanligt.


Efter att jag hade varit på MVC så gick jag ner till stan där jag mötte upp Nettan och Tindra. Vi tog en lunchbreak först, bakad potatis, MUMS !

Sen blev det en runda i affärer och sen innan vi avslutade vår dag där så tog vi en fika med. Gott.


Jag kom ihåg att hämta ut mina linser idag. Tjoho! Bättre sent än aldrig juh :)  Bara en liten parantes sådär... I brist på annat att skriva :=)


Ikväll är det dax för en stund i soffan för det är ju favvo-programet på tv. Jippie yey ! Längtar längtar. Ska snart natta mina barn och sen skynda mig att hänga tvätten så att jag sedan har kvällen fri i lugn och ro.


Sambon befinner sig i Norge igen. Får se när han får komma hem. Förhoppningsvis så hinner han hem under morgondagen och kan få ledigt på torsdag men det där vet man ju aldrig. Han skulle behöva lite ledigt tror jag. Barnen har ledigt torsdag-fredag här så dom får verkligen långhelg :=)


På torsdag är det ju valborgsmässoafton, mysigt. Får se vad vi hittar på. Det ska ju vara majbrasa och så här i Tormestorp och det kan ju vara ett bra sätt att träffa och lära känna lite folk här. Det är ju alltid trevligt att grilla på valborg också, hmm... får se vad vi bestämmer oss för.


Nej nu ska jag natta barn. C U !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards