Alla inlägg den 29 april 2009

Av Heidi Månsson - 29 april 2009 23:17

Snacka om hjärnsläpp... Tyckte att jag hade så mycket så mycket som jag skulle skriva om å så bara sa det poff så var allt borta... Fattar ingenting...

Iofs inget ovanligt att jag ser ut som ett frågetecken i ansiktet men ändå.


Idag skulle jag sätta mig på altanen och sola lite... jo eller hur? Det var ju över 30 grader varmt där... Pust å stånk. Jag vet.. man ska INTE klaga på det fina vädret men jösses vad det tog emot att vara i solen just då.


Nu på kvällen så har jag röjjt lite på mitt databord/pysselbord. Det behövdes. Jag var sugen på att scrappa lite men insåg att jag skulle inte få plats. Lagom till det att jag hade röjjt upp så orkade jag inte sätta igång med scrappandet men nu har jag ju förberett för nästa gång som suget tränger på :=)


Nej jag måste inta sovposition nu... jösses vad jag är trött.

Trevlig Valborg allihopa !! Ses :)


Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards