Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Heidi Månsson - 4 maj 2009 12:34

Jag borde göra helt andra saker än att sitta vid datorn... Det har inte hänt mycket i vårt hem sedan inflytten, många kartonger kvar att packa upp, mycket skrot som ska flyttas på så att allt är samlat inför det att vi ska till tippen med det, när nu det ska ske... men iaf. Jag borde städa, röjja som en galning och springa runt och slita mitt hår. Men vad gör jag, jo softar mer än vanligt och vet inte riktigt var jag ska börja så då gör vi....ingenting... Skitbra Heidi, skitbra... Någon som vill ge mig en spark i arslet så jag kommer igång? Mår mest illa och skjuter upp allt som måste göras. Nåja, det kommer väl en dag då energin är tillbaka. Det trista är bara att vi får gäster i helgen. Man vill ju ha liiiiiiiite ordning då iaf.


Måndag. Sol, moln, regn och lite vindar blandat med varandra. Ingen lust att gå ut alls idag. Känner mig lite anti. Har iaf fixat min deklaration så nu ska den bara lämnas in åxå. Jo jag vet, lite sista minuten å så men jag har ju till 24.00 på mig :)


Nää nu tror jag att jag ska försöka montera ihop vitrinskåpet här så att det blir någon fart på nått.


Kam på er som har ork att läsa min väldigt ointressanta blogg. Förra månaden hade jag 151 unika besökare... hur gick det till? Jag tycker det är mycket jag :)  Superkramar på er trogna läsare !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards