Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Heidi Månsson - 6 maj 2009 20:29

Såååå underbart att äntligen ha en "förstora-midjemåttet-på-byxorna-grejj" som gör så att jag slipper lägga bort mina vanliga byxor redan för att bara köra mamma-byxor redan nu... Mamma-byxor är ju inte helt billiga med men nu när jag har denna resårgrejj att sätta i linningen så slipper jag ju krångel. Äntligen har jag fått tag på en sådan :)

Jag var med före detta grannarna Nettan, Daniel och TindraBus i Kristianstad idag. Stannade till på Babyproffsen på vägen hem och inhandlade denna underbara sak :)  Inne i centrum blev det åxå lite shoppat, lite sommarkläder bl.a


Idag har jag mått rätt så hyffsat hela dagen. Lite illamående har brytit sig igenom korta stunder men det har gått att kontrollera. Skönt!


När jag kom hem efter att ha hämtat sonen på skolan så spelade vi lite Wii tillsammans. Robin fick ett nytt spel igår, Indiana Jones (lego-varianten så det är helt barnvänligt), och detta skulle ju spelas direkt igår. Då han vi dock inte så långt så vi fick börja om idag för det gick inte att spara förutom när man har spelat färdigt ett helt uppdrag liksom. I alla fall så trodde jag att det skulle vara tråkigt men jag antar att barnasinnet kom fram för oj vad skoj det var! Riktigt spännande med :)  Idag klarade vi hela första banan och ska fortsätta i morron. Wish us good luck! ;)


Nu tror jag att jag ska försöka få med mig sambon ner till tv:n. Är lite filmsugen. Tror att han kan tänka sig att gå med på det :=)  C U !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards