Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Heidi Månsson - 26 maj 2009 11:38

I Fredags hämtade Robin, Fredrik och jag upp Felicia hos mamma sin och sen drog vi upp till Norrköping. Vi hade en hel helg inbokad för besök på Kolmården :)

Robin och jag hade varit där förut men inte Felcicia. Fredrik hade varit där som liten så han kom inte ihåg så mycket. Robin och jag hade aldrig åkt safarin heller vilket gjorde att det blev nått nytt och spännande för oss allihopa. Vi har verkligen haft en kanonhelg och vi har många roliga minnen med oss. Som tex på safarin när strutsarna bestämde sig för att våran bil var något man kunde smaka på :) Dom kanske tyckte den såg ut som en Ahlgrens bil :=) Haha.

En björn gick så nära våran bil så om jag hade haft rutan öppen så hade jag nog kunnat klappa på den :=) Det är en häftig upplevelse! När vi körde genom Lejonens dal så körde vi så nära lejonen så om vi inte hade sett upp så hade vi nog kapat ett av lejonens svans...


Ååååå jag har så mycket att berätta men allt går inte att återberätta så här. Alla är iaf nöjda med resan och det är viktigt! Vi har många minnen som kommer vara fast-etsade för evigt och det roliga är att vi delar dom :=)


Nej nu måste jag äta lite lunch. Magen och bebisen växer. Om två veckor är det dax för ultraljud....

Kram på er ! Ha de gott. Njut av bilderna nedan :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards