Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Heidi Månsson - 2 juni 2009 09:44

Det känns inte bra..inte alls bra...jag har inte känt några sparkar på några dagar och genast börjar tankarna mala... Idag börjar den 18:onde graviditetsveckan och risken för att något är fel ska ju vara väääääldigt liten. Men den finns ändå där, det finns aldrig några garantier för nånting. Om en vecka ska vi på ultraljud. Det känns som en hel evighet dit. Speciellt nu. Vill inte vänta mer. Orkar inte. Orkar inte med om nått skulle gått fel. Då brister hela jag... Usch, förlåt för deppigt inlägg. Men jag måste få ventilera lite. Jag måste åxå få vara deppig ibland. Faktiskt. Den glada Heidi kommer snart tillbaka.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards