Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Heidi Månsson - 4 juni 2009 16:02

Idag var det nära bristningsgränsen för mig. Jag har inte sovit bra alls inatt, bara legat och grubblat och gråtit och inte alls mått bra. Oron ville inte försvinna, jag försökte intala mig själv om att allt var bra med bebisen men jag lyckades inte någe vidare bra...

Fick inte tag på min egna barnmorska så tillslut gick jag till en annan mödravårdcentral i stan (jag får välja vilken av dom jag vill tillhöra så det var inte helt fel) och sa att nu minsann får ni hjälpa mig. Pga smärtan jag har känt emellanåt i nedre delen av magen så misstänkte barnmorskan att jag kanske har urinvägsinfektion så ett urintest togs och svaret får jag nästa vecka. Sedan fick jag lägga mig på britsen och så lyssnade hon efter hjärtljuden och det hördes klart och tydligt ! 150 slag/minut :) En sådan lycka !! Det är inget fel på bebisen, den lever :=)  Nu kan jag slappna av iaf.

Sååå skönt. Ultraljudet är på tisdag och då får vi se bebisen åxå :=)


Ska gå och lägga mig tiiiiiidigt ikväll. Är sååååååå sjukt trött. Någon som vill komma hit och passa min son + sonens klasskompis ? Laga lite kvällsmat till dom med kanske? För det är jag verkligen INTE sugen på... bläää för allt som har med mat att göra. Usch. Mår illa...


Nä dax att pyssla med annat. Kram på er !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards