Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Heidi Månsson - 6 juni 2009 12:03

Så hade jag äntligen fått tag på något som jag längtat efter sedan ett tag innan julafton, å så vill inte skiten funka. Då blir man less. Här har man gått å längtat å längtat å längtat, införskaffar prylen å så bara nähä. Bidde inget med det. Tack vare min sega dator... den måste uppdateras å det NU :)


Vad jag pratar om.. jo jag köpte Sims 3 igår :=) Änteligen!! Dom har ju skjutit upp realese-datumet hela tiden och jag som älskar dom andra sims (har typ alla spel) fick ju nästan ett nervöst sammanbrott innan jag äntligen hade spelet i min hand. Å så har man en för gammal dator så spelet går inte att installer... suck. För lite RAM-minne visade det sig. Ska åka och införskaffa mer idag + ett bättre grafik-kort. Har en ny fin skärm men kan inte utnyttja hela kapaciteten då grafikkortet inte hänger med, det är ju lite surt. Så nu ska vi göra oss klara för att sedan dra iväg till ElusGigantus å dom där andra konkurrenterna. Ska skynda mig in i duschen. Det är mycket som ska hinnas med idag.


Måste bara erkänna en sak åxå, igår kunde jag inte hålla mig... köpte lite saker till bebben i magen. En jättemysig filt att i vagnen eller så och ett två-pack med pyjamasar + strumpor. Så mysigt att få handla lite till lill*n. för övrigt så kanske jag har ångrat mig angående att få veta kön eller ej... Jag kanske vill veta iaf... Kanske. Tror jag. Men jag kan inte bestämma mig.

Man öppnar ju inte julklapparna i förväg liksom :=) Men ändå.... Hmm...


Kram på er ! Ha en trevlig helg.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards