Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Heidi Månsson - 9 juni 2009 14:00

Någon som vill veta hur många bebisar som gömmer sig i min mage? Na na na na na naaaaa, vi vet :)


Allt gick jättebra. Vi fick fyra foton varav ett är rätt så tydligt. Man ser till och med en hand som vinkar till oss :=) Barnmorskan visade och förklarade. Det är redan två ultraljud till inbokade för att göra tillväxtmätningar, ett i vecka 28 och ett i vecka 32. Då lär man ju se betydligt bättre vad som är vad också.

From det att jag är i vecka 24 så ska jag gå på kontroll varannan vecka med för att ha koll på urin och blodtryck. Det är ju de två säkraste sätten att ta reda på om en havandeskapsförgiftning är på G eller ej. Offa... jag är lite nervös. Men jag försöker koppla bort tankarna på det där men det är inte lätt.


Efter att vi hade varit på Mödravårdscentralen så åkte vi bort till Ullas korvvagn och käkade lite lunch. Gott !

Nu har vi precis hämtat hem tösabiten från skolan och ingen är gladare än Robin för det :=) Äntligen har han någon att leka med. Han har ju varit hemma från skolan i några dagar pga förkylning och jobbig hosta. I slutet på förra veckan hade han ju feber med men det har släppt nu. Dock så är det ju skolavslutning i morgon och det verkar dumt att missa den bara för att man går tillbaka förtidigt till skolan, bättre att han får krya på sig helt först.

Sista veckan gör dom ju inget skolarbete iaf.


Ville ni veta hur många bebisar det var då? Okej svar kommer nu: det var...






en bebis :) 




Kram på er alla ! Puss å kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards