Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Heidi Månsson - 4 juli 2009 15:18

Befinner mig i Värnamo nu. Började jobba i går. Känns bra. Det har varit full rulle från början till slut både igår och idag. Igår jobbade jag 12-21 och han inte ens gå på toa på nio timmar... Då har man fullt upp...


Idag kommer Fredrik hit. Han skulle hem för å fixa lite men sen kommer han, kul att få umgås med sin älskling lite. Saknar honom juh !

Ikväll kommer våra vänner Jenny & Mogge med lille Hannes hit. Dom har varit på husbilssemester och kommer förbi Värnamo för att plocka upp Robin, Fredrik och mig sen så drar vi vidare till Skara. Vill inte att vädret ska bli sämre för det är inte så kul att bada på Skara sommarland om det ska regna å så. Ser ju inte så bra ut på väderprognoserna men vi får väl se. Det är ju Skara som är bestämt å dit vill vi. Blir det totalt skitväder så får vi väl hitta på nått annat då. Men de vore synd....


Magen växer, bebis sparkar. Börjar känna mig lite nervös emellanåt för alltihopa som har med graviditeten att göra... Klarar jag av detta?? Måste jag?? Kan man inte ångra sig? :)


Dax att ta tag i lite annat som måste göras men nu vet ni att jag lever iaf :=)


Kram på er i värmen!!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards