Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Heidi Månsson - 8 juli 2009 11:10

Sitter på jobbet och har lite tråkigt, passar på att blogga lite :)


I´m a proud mother !! Robin fick en fästing i nacken i helgen och den fick opereras bort med skalpell för huvudet hade fastnat och ville verkligen inte komma ut hur vi än gjorde. Sköterskan smorde in nacken på sonen med bedövnings-salva och sen kunde hon skära bort den. Robin satt helt blickstilla och var sååååå duktig :)  Ska man bara hålla koll på det där och hoppas att det inte blir några påföljder av det lilla krypets bett. Jag har ju haft Borrelia och trevligare saker kan man ha. Sen finns det ju TBE åxå att oroa sig för... Håll tummarna för att han slipper !!


Det sparkas och kickas inne i magen, är i vecka 23 nu. Ska till barnmorskan den 16/7 och det ska bli spännande att se vad proverna visar då. Ska ta urinprov för att kolla äggvitan och blodtrycket ska mätas. Sen är det koll varannan vecka för att spåra eventuell havandeskapsförgiftning så tidigt som möjligt. Känner inget nu iaf och varje dag utan symtom är en bra dag :)


Dax att jobba lite igen. Ska väl göra någon nytta för pengarna :) Kram på er !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards