Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Heidi Månsson - 21 juli 2009 22:36

Skulle ju ta det lugnt, vara hemma å vila. Låta bli alla "måsten" och allt pyssel... Hmm, gick väl sådär med det idag. Har tvättat en maskin, städat sovrummet, rensat bort lite ogräs mellan plattorna på framsidan huset, klippt ner några buskar som började skjuta iväg i både bredd och höjd. Men jag har tagit det i ett lugnt tempo, vilat lite mellan de olika sysslorna å så. Det är ju bara så svårt att låta bli allt det där man vill få gjort. Å så har ju Fredrik klippt gräset + kört med kanttrimmern. Då kan jag inte bara stå å se på...


I morron ska vi kanske till tippen med massa skit vi har här hemma. Jag ska inte lyfta massa grejjer, bara tomma kartonger för dom väger iaf inte mycket så dom kan jag ta. Fredrik vet inte riktigt vad som ska köras iväg å vad som ska sparas så jag får väl stå å peka lite :)  Leka lite arbetsledare :)


Nu ska jag pyssla lite med mina foton så jag kan börja framkalla resten nån gång. Har inte framkallt några bilder sedan sommaren -07 så jag ligger liiiiiite efter i mitt albumpysslande då rå. Dax att göra nått åt saken.


Kram på er !!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards