Alla inlägg den 3 september 2009

Av Heidi Månsson - 3 september 2009 08:50

Jaha vad har nu hänt sedan jag skrev sist... Det är ju inte så jättelänge sen så så mycket är det väl inte...

Barnen har haft fotografering i skolan så nu längtar jag tills dom bilderna kommer i brevlådan!  Det är liksom en av höjdpunkterna med höstterminen :o)


Jag var hos frisören i tisdags. Äntligen! Det blev en totalrenovering av håret med massor med slingor och kortklippning. Skönt!


Felicia var på sin tredje ridlektion i tisdags med. Det har tydligen hänt mycket redan i hennes utveckling :=)  Nu har hon kommit över mycket med sin rädsla och vågar ta för sig lite mer. Kan komma upp själv i sadeln och kan hoppa ner själv. Ingen som behöver gå å hålla i hästen längre å så vidare. Är ju superkul att det går så bra och att hon känner att hon kan lita på ridfröken och sig själv. Slappnar av lite. Man får ju en viss längtan tillbaka till hästryggen själv... Nu är det lääääääänge sen jag satt i en sadel. Jösses..

Lika bra att låta bli det där. Hehe. Stackars häst som ska ha mig på ryggen... haha skulle ju gå av på mitten :P


Idag blir det en runda på stan. Ska kolla på lite smått å gott. Skriver nog mer ikväll. Ha en bra dag !


Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards