Alla inlägg den 4 september 2009

Av Heidi Månsson - 4 september 2009 08:29

Kan konstatera att jag har vuxit en del kring magen sedan jag fotade den sist... hehe. Ska till barnmorskan igen på onsdag, ny tillväxtkontroll med ultraljud. Kan ju säga som så att jag är ju inte speciellt orolig för att bebisen inte växer som den ska! Det sparkas och det bökas omkring där inne i magen. Det verkar vara en pigg och alert liten krabat därinne :)


Äntligen är det fredag igen. Ska bli skönt med sovmorgon i morgon! Det har väl inte varit sådär överdrivet många timmar som man har fått sova sista nätterna men så är det när man har skolbarn som ska upp på morgonen. Lär väl inte bli mer sömn närmsta tiden med en liten i hushållet så det är väl bara att rätta in sig i ledet och se glad ut :o) Eller nått.


Nej nu ska jag ta hand om min son som är hemma från skolan idag. Ses.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards