Alla inlägg den 5 september 2009

Av Heidi Månsson - 5 september 2009 19:45

Hej hopp! Det är en seeeeg dag idag. Känns som att den aldrig tar slut. Sonen är krasslig och himmla gnällig, sambon har varit på hemvärnsövning där övernattning ingick i det hela.. han fick sova två timmar inatt och är astrött och gnällig han med. Jag har lust att göra nått men ingen energi till att ta grabbarna i nackskinnet och rycka upp dom, det får dom sköta själva...

Det är bara det att nästa helg så ska vi besök utav en familj och innan dess så skulle jag vilja ha lite ordning här. Jag får inte lyfta och kånka på grejjer men det kryper i mig när jag ser den här röran som är här. Jag stååååår inte uuuuuut! För att få till det någorlunda så behöver jag min sambon hjälp... INTE läge att be om den idag så jag får hoppas på att hans morgondag är bättre. Nästa vecka så ska han iväg på långresa i tjänsten och kommer inte komma hem förrän på fredagen förmodligen och gästerna kommer på lördagen... Jiiihaa !


Idag blev jag så otroligt sugen på att scrappa lite, det var väldigt länge sen, så det blev en layout iaf. Den är vääääldigt enkel, helt utan bild, bara lite dekorationer. Handlar helt enkelt om dagen då vi fick bekräftat att det ligger en bebis i min mage :)  Bild på layouten ser ni längst ner på sidan.


Nu ska jag gå och stryka gardiner så händer det nånting här hemma iaf.

Puss på er ! Hoppas ni får en trevlig lördag kväll !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards