Alla inlägg den 7 september 2009

Av Heidi Månsson - 7 september 2009 08:08

för att man ska bli jublande glad :)  Ett av mina favvoprogram börjar sändas på tv 4 imorgon... japp, rätt gissat det är IDOL :=)  Nyss så läste jag dessutom att mitt absoluta favvoprogram över alla andra börjar sändas den 6 Oktober och det är ju inte långt dit. Kanal? Femman juh. Kan ni gissa? Jaaaa det är Desperate Housewifes !!! Så denna måndagen började ju bra :) Jag som var så trött och kände mig dessutom lite halvdeppig. Men det är väl som man säger, små barn roar sig lätt, hihi ;)


Om exakt en månad fyller min lilla son åtta år... Fyyy vad tiden går fort. Min lilla kille är inte så liten längre. Robin och en av hans klasskompisar ska ha gemensamt kalas i bowlinghallen. Hela klassen är bjuden och det blir bowling + mat för alla barnen. Det är himla smidigt för stället vi ska vara på sköter allt. Extra skönt nu när man är rätt så hög-gravid och kanske inte orkar med att städa och fejja, sen ha en hel skolklass på besök och sen ska man städa efteråt när dom röjjt runt. Nej tacka vettja att lejja bort allt jobb till någon annan och så kan man hinna njuta lite och ta det lugnt själv. Räcker väl med att släkt å vänner ska komma på kalas här hemma :)

Ska kanske börja fundera på vad grabben ska få i present. Får väl be om en önskelista kanske. Den brukar inte vara så svår att fylla, hehe.


Nehepp. Dax att få nått gjort idag. C U ! 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards