Alla inlägg den 22 september 2009

Av Heidi Månsson - 22 september 2009 13:43

Dagen började med att Fredrik följde med Robin till skolan. Första dagen i den nya skolan juh :)  Sen var det dax att åka till MVC. Lämnade urinprov och idag fanns det inte ett spår av äggviteämnen i den ! Sååå skönt ! Vägde mig. Har totalt sedan inskrivningen gått upp 3 kilo... inte mycket det inte :=)  Blodtrycket hade gått upp liiiiiiite liiiiite grann men det har ju varit lite upp å ner varenda gång dom mäter. Ibland så är det högre, ibland så är det lägre. Beror ju mycket på hur länge jag har suttit still innan mätningen och denna gången han jag inte sitta i väntrummet alls utan fick komma in direkt. Känns väldigt bra efter dagens undersökning :o)  Nästa besök är den 2/10. Ganska bra att det är så täta besök. Känns tryggt.


Har bara varit hemma och tagit det lugnt hela dagen. Har precis hämtat hem sonen från skolan och det hade ju gått jättebra idag. I morgon ska han gå själv till å från skolan och det gäller varje dag hädanefter om det inte är något särskilt. Känns extra skönt att det kan funka så nu när jag behöver vila så mycket.

Idag hade dom haft gympa och på torsdag ska dom till badhuset :)


Ikväll är det Idol :=)  Annars tror jag inte att det händer speciellt mycket här. Ska tvätta lite, det är väl allt. Lagom spännande. Dax för en omgång Sims 3 nu :). C U !

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards