Alla inlägg den 25 september 2009

Av Heidi Månsson - 25 september 2009 13:48

Robin har med sig en kompis hem efter skolan idag. Han började i nya klassen i tisdags och det tog ju inte många dagar innan lek på fritiden med klasskompisar blev aktuell :=)  Dom har fikat och nu sitter dom och spelar lite Wii. Härligt att det går så bra för honom i skolan ! Precis som jag trodde att det skulle bli.


Idag har det inte blivit nått vettigt gjort alls. Sambon kom hem vid midnatt igår och idag tog vi lite sovmorgon båda två. Jag klev upp med Robin i morse och såg till så att han kom iväg i tid å så men sen gick jag och la mig en stund till. Har väl varit i halvslumrande läge hela förmiddagen typ. Hehe. Satt vid datorn innan idag och nickade till för några sekunder. Insåg att det var lika bra att göra något annat en stund för att vakna till... Har man väl börjat å nicka till så är det svårt att sluta juh.


Ikväll blir det lite mys med familjen framför tv:n. Det är ju idol :) 


Trevlig helg ! Kram :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards