Alla inlägg den 13 november 2009

Av Heidi Månsson - 13 november 2009 10:14

Den 10/11 klockan 04:27 på morgonen föddes det en liten flicka. Den lilla flickan ska heta Linnea :) Äntligen är hon här hos oss, som vi har längtat !!


Blev inlagd på BB för observation pga Preeklampsin på torsdagen den 5/11. Kul att ligga som oförlöst på BB när alla gick runt där med sina mysiga bebisar... Precis när dom på måndagen den 9/11 tyckte att jag var så pass bra så att jag skulle få åka hem så hade värkarna satt igång under natten och sen kom hon ju på tisdag morgon. Förlossningen gick bra. Är lite sliten och trött men sååååååå lycklig !!! Vi fick komma hem från BB igår och det var skönt att få komma hem till sitt egna igen. Borta bra men hemma bäst :=)


Nej nu ska jag nog försöka mata min dotter lite. Mjölken har runnit till och Dolly Parton kan slänga sig i väggen när det gäller bröststorlek ;)  Kram på er ! Ska försöka hinna med att blogga lite mera än vad det har blivit på sistone.

C U :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards