Alla inlägg den 6 april 2010

Av Heidi Månsson - 6 april 2010 23:32

Jag har ju blivit mamma igen för cirka fem månader sen. Det blev en underbar liten tös som gjorde familjen komplett :)  Lilla loppan "Nea" är väldigt lik sin mor på många sätt. Det finns dock en sak som är bättre än alla andra när det gäller vad hon har ärvt efter sin mor... En stor förkärlek till vatten :=)  Idag har Linnea badat på badhuset för första gången och hade hon fått välja så kanske vi hade varit kvar i poolen fortfarande ! Det var en liten tös som plaskade loss ordentligt och jag längtar verkligen tills vi kan göra om det. Myyyyyysigt !!


I kväll har vi inte gjort många knop och det är rätt så skönt. Faktum är att jag är så suuuuupertrött så jag tror att jag ska knoppa in snart. Jag har inte fått överdrivet mycket med sömn sedan vi kom tilll Sundsvall så den får jag ta igen hemma sedan ;=)


Tiden går fort när man har trevligt. Det är redan onsdag i morgon och på fredag åker vi hem... Suck. Längtar redan tills nästa gång träffas.


Det blev inte så långt inlägg ikväll, orkar inte mer. Kram och godnatt.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards