Alla inlägg den 15 april 2010

Av Heidi Månsson - 15 april 2010 18:44

Det är torsdagkväll och det innebär att helgen har börjat för oss. Fredrik är ju pappaledig på fredagar så förutom att de två stora barnen går i skolan i morgon så är det helg :=) Nice nice.


Idag har det inte hänt mycket alls här hemma. Jag var ute en sväng på barnvagnspromenad med Linnea. Solen sken så fint och fåglarna kvittrade, solens strålar värmde rätt mycket men kom man i skuggan eller om det blåste till lite så var det inte alls speciellt varmt faktiskt. Termometern visade 19°C som mest. I skuggan tror jag det låg på 13°C. Helt ok ändå :)  Det är våååår ! Jag älskar våren.


Det finns lite planer inför helgen men jag vet inte riktigt hur det blir. Har inte spikat nått. Kanske borde göra det egentligen... typ.... Äh det löser sig väl sa gumman som sket i vasken !


Nej mycket mer än så hade jag inte att skriva. Egentligen kanske detta var ett typiskt onödigt tönt-inlägg men bättre än så här kan jag inte åstadkomma idag. Ja ja ta det för vad det är eller skit i det ;)  Kram på er !



Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards