Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Heidi Månsson - 7 oktober 2010 23:16

Min man har blivit morbror igen. Fredriks lillasyster Hannah och hennes man Andreas har fått en liten guldklimp!! Han ska heta Nils. Vi har sett bild på honom och han är sååååå söt, han har rätt så mycket hår och så har han ärvt sin mors näsa tror jag bestämt :)  Jag längtar så enormt mycket tills vi får komma å hälsa på dom. Små bebisar...finns det nått mysigare? Ganska bra att vänta tills alla är helt friska här. Vill ju inte direkt att Nils får vattkoppor eller nått sånt. Uscha - nej må han få bli lite större innan han drabbas av sånt. Men om alla är friska på söndag så ska vi kanske åka till dom och hälsa på. Här pågår tummhållning kan jag ju säga !! 


När man ska köpa presenter till en baby så finns det ju så sjuuuuuuukt mycket att välja på så man kan ju få krupp för mindre. Det är iofs ett väldigt angenämt bekymmer man har men det är ju stor risk för att plånboken blir tom, hehe. Skulle ju lätt kunna shoppa loss och släpa hem typ halva stans butiker... Hoppas att det blev bra det jag tillslut valde :)


Håll tummarna för att vi får snuffla på bebis på söndag :=))  Kram.

Av Heidi Månsson - 7 oktober 2010 23:04

Min lille kille (som inte är så liten längre - jag vet...) har idag fyllt 9 år :=) Ja jo jag vet att det börjar bli ett tjatigt uttryck men jisses vad tiden går fort... Jag tycker liksom att det känns som om minst 4-5 år bara har spolats förbi. Varför hinner jag inte med? 9 år. Snart blir han tonåring, får finnar, kommer i målbrottet, smäller i dörrar och skriker att man är dum som inte fattar nånting. Haha. Jisses. Får man säga upp sig då? :)  Nej våran lille kille ska inte bli sån va? Han kommer väl vara våran lille mysiga kille i mååååååååånga år till?


Jag tror iaf att Robin är nöjd med dagen även om det inte innebar så himmlans mycket firande idag. Vi sjöng för honom och det blev glasstårta till efterrätt plus att han fick paket av oss. Dessutom fick han två paket på posten utav två familjer som är goda vänner till oss. I helgen kommer hans farmor och farfar hit och eftersom farfarn just har fyllt år så slår vi ihop det firandet så på lördag blir det lite kalas med riktig tårta, ballonger och serpentiner :)

Nästa helg blir det kalas med fler släktingar och lite klasskompisar så han ska nog bli firad våran kille :))


Ja jisses... 9 år... Grattis min älskade son! Du är ett solsken och en glädje - älskar dig, hoppas du förstår det! Kram :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards