Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

3/10 2010

Av Heidi Månsson - 7 oktober 2010 23:16

Min man har blivit morbror igen. Fredriks lillasyster Hannah och hennes man Andreas har fått en liten guldklimp!! Han ska heta Nils. Vi har sett bild på honom och han är sååååå söt, han har rätt så mycket hår och så har han ärvt sin mors näsa tror jag bestämt :)  Jag längtar så enormt mycket tills vi får komma å hälsa på dom. Små bebisar...finns det nått mysigare? Ganska bra att vänta tills alla är helt friska här. Vill ju inte direkt att Nils får vattkoppor eller nått sånt. Uscha - nej må han få bli lite större innan han drabbas av sånt. Men om alla är friska på söndag så ska vi kanske åka till dom och hälsa på. Här pågår tummhållning kan jag ju säga !! 


När man ska köpa presenter till en baby så finns det ju så sjuuuuuuukt mycket att välja på så man kan ju få krupp för mindre. Det är iofs ett väldigt angenämt bekymmer man har men det är ju stor risk för att plånboken blir tom, hehe. Skulle ju lätt kunna shoppa loss och släpa hem typ halva stans butiker... Hoppas att det blev bra det jag tillslut valde :)


Håll tummarna för att vi får snuffla på bebis på söndag :=))  Kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards