Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Hur kunde jag glömma det?

Av Heidi Månsson - 11 oktober 2010 23:00

Tidigare idag postade jag ett inlägg, en liten uppdatering om vad som har hänt under helgen. Ja men hallåååå - jag glömde en superrolig grejj juh. Eller ja för oss i denna familjen är det en stor grejj - kanske inte är så många andra som bryr sig... men jag bryr mig så då får ni stå ut med att läsa det eller låta bli ;)

Våran lilla lilla tös på 11 månader kan redan gå på pottan :))  Så fort man märker att det kanske kan vara nått på G så in på toa, plats på pottan och så var det klart. Hon är så duktig tycker jag!! Jag vet inte men jag tycker att det är rätt så tidigt att klara av en sån sak. Linnea tycker iaf att det är kul och det märks att hon tycker det är skönt att slippa kladdig blöja. Så länge som hon är med på noterna så är det väl bara till å köra på. Det sparar ju in liiite på antalet blöjor iaf :)  Många bäckar små... Blöjor är ju inte gratis!


Fredrik är borta. Tycker inte om när han jobbar på annan ort och måste sova på hotell å ha sig. Jag vill ha min älskling hemma ju. Så tomt här hemma utan honom. Tur att jag åtminstone har Linnea i samma sovrum så slipper jag känna mig så ensam :=)  När Fredrik är borta vill ju gärna Robin sova nere i dubbelsängen med mig och för min del hade han väl gärna fått göra det - om det inte var för Linnea. Jag lägger alltid henne i spjälsängen men på natten om hon vaknar så hamnar hon brevid mig och Robin har inte riktigt koll på sina tentakler när han sover så han kan smälla till henne i sömnen. Sen är det ju synd om han inte får sova så bra pga henne för han ska ju upp till skolan och då måste han vara pigg och alert...


Nej nu är det strax dax för att gå å sova. Ska upp kl 7 för att skicka Robin till skolan och sen ska jag och Linnea till öppna förskolan så någon sovmorgon blir det inte. Sov så gott. Kram kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards