Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Kan inte få nog :)

Av Heidi Månsson - 19 oktober 2010 10:00

Skaparen av Bamse borde vara nöjd. Den som sedan kom på att det skulle tillverkas kläder med Bamsemotiv borde också vara nöjd. Dom har nog dragit in lite pengar på alla Bamseprylar och kläder som säljs världen över. Jag kan inte få nog! Det finns så enormt mycket fina kläder så jag blir helt till mig när jag får se att det kommer nått nytt :) Jag kikar på Lindex onlineshop minst en gång i veckan bara för att se om det kommit nått nytt plagg som Linnea "måste" ha. Dom är ju såååååååå fina :=))  Ett och annat plagg har hamnat i hennes klädlådor och endel har jag hittat billigt på Tradera, det är trevligt. Sen ärver hon ju kläder från en tös som har mycket Bamsekläder för hennes mamma är precis lika tokig i dom kläderna som jag är. Tur att man har vänner med god smak ;)

 

Nu är det snart dax för Linnea att börja på storlek 86 så jag tänkte hämta ner den kartongen lite senare idag. Där finns det massor med fina kläder och det är som julafton varje gång man får öppna en kartong med nästa storlek och rota runt :o)

Jag tror dessutom att hon börjar växa ikapp sig lite mer i kroppen. Förut var det så svårt med kläder som kom som ett set för hon hade inte samma storlek nertill som upptill. Tror som sagt att det börjar ordna upp sig nu. Blir lite lättare att hitta kläder som passar då.

 

Idag skulle vi till öppna förskolan. Mmm jo eller hur. Kul. Det blev ett inte så lockande väder om vi säger så. Bläää för regn. Jag tycker verkligen att det är jättejobbigt när det regnar. Det kan väl regna på natten när inte jag behöver vara ute :)

 

Igår var jag och Linnea på lekparken. Det var jättefint väder och vi passade på att gå till gungorna igen. Jisses vad hon tyckte det var kul! Sen satte jag henne på en gräsmatta så att hon fick titta på alla löven som låg i gräset. Linnea satt och tittade på ett stort löv och helt plötsligt kom det en liten vindpust så att lövet flyttade lite på sig - det var roligt! Oj oj oj vad hon skrattade :o)

 

Ikväll är det DHW på tv. Äntligen! Att man ska behöva vänta en vecka på nästa avsnitt jämt... Kan inte få nog av den tv-serien!

 

Nej nu känner jag att det börjar dunka i huvuet. Får nog gå å lägga mig en stund och se om det går över. Vill INTE har migrän. Linnea sover så jag skyndar mig till sängen. Ses. Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards