Direktlänk till inlägg 16 november 2010

sextonde november tvåtusentio

Av Heidi Månsson - 16 november 2010 08:00

Tisdag idag. Känns lite segt så här på morgonkvisten. Jag lyckades iaf vakna utav att mobillarmet ringde, stänga av det snabbt som tusan för att inte Linnea skulle vakna, somna om utan att ställa om larmet, vakna av mig själv igen (kände på mig att nått var fel liksom) och klä på mig och kliva upp utan att väcka mannen  och bebisen min :=)) Det brukar vara så att så fort nån av mobilerna ringer så vaknar Linnea och sen får man ju inte henne att somna om. Dock så har hon sovit i sin spjälsäng hela natten och det kan ju ha nått med saken att göra, vet inte. Dom sover än så länge. Lär väl inte dröjja så jättelänge innan dom kommer upp för att busa å så blir det liv i luckan :o)


Idag ska vi åka och hälsa på Fredriks mormor. Hon fyller år idag, tror att hon blir 96 år och det är två år sedan vi träffade henne sist. Hon har inte träffat Linnea ju... Uscha, skäms lite för det. Det har liksom aldrig blivit av att vi åkt dit. Om vi har haft en helg som har varit fri så har någon utav oss varit lite krasslig/sjuk och då kan vi ju definitivt inte åka dit. En förkylning kan ju vara rätt så förödande när man är i den åldern. I vanliga fall jobbar ju alltid Fredrik så mycket på vardagarna så då kan vi glömma att hinna med sådana saker men idag passade det bra :=)  Vi ska bara vänta ut de två stora barnen och så åker vi när dom har slutat skolan för dagen.


I övrigt händer det nog inte mycket idag. Hade velat gå till öppnis men jag orkar nog inte det. Nej det blir en lugn mysdag tror jag bestämt. Hoppas ni får en trevlig tisdag. Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards