Alla inlägg under november 2010

Av Heidi Månsson - 8 november 2010 09:45

Det är så vackert ute. Kan det inte få vara så här fint i ett par dagar? Jag vill inte ha kyligt men jag vill ha det vackra. Riktig vinterfrost.. det är så fint... Att det är fem minusgrader är inte lika roligt. Men solen skiner ju och så länge som den gör det så kan jag stå ut med det mesta. Behöver mycket solsken nu :)


Idag är det ettårskontroll på BVC som står på schemat. Efter det är det en dejt med vännen Annelie som gäller ;)  Vi har ju inte träffats på lääääänge så nu måste vi tjattra ikapp om allt som hänt sedan sist. Dessutom är hon så höggravid som det bara går att vara så man vet aldrig när det kommer ett samtal från BB. Bäst att passa på att träffas innan orken är slut för alla vaken-nätter som kommer drabba dom... hehe. Får lite minnesbilder i huvudet just nu...


På onsdag smäller det. Då blir våran minsta lilla tös ett år gammal. Iiiiiiiiiih! Jag kan inte fatta att vi ska ha ettårskalas denna helgen som kommer. Lilla Nea har blivit så stor... En bebis till?? Hehe. Nej tre ungar är ju ett bra tal, det räcker så. Lite bebis-sugen blir jag ju men man kan ju inte bara skaffa bebis för att man hela tiden ska ha en liten att gosa med. Det skulle bli rätt så många bebisar efter ett tag. Oj oj. Nej det är ju tur att vännerna sköter sig och skaffar tillökning så kan jag gosa lite med bebis iaf :=))


Dax att packa ihop å fara. Rapporterar hur det har gått sen. Kram kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards