Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Heidi Månsson - 12 januari 2011 00:15

Jag var nog tröttare än tröttast i morse klockan 06:15 när min väckarklocka ringde... Jag hade så mycket grus i ögonen så att jag hade kunnat fixa en sandlåda till Linnea :)  Nä kanske inte riktigt men det kändes som så just då. Sen när jag väl hade varit vaken ett tag så kom jag igång, som vanligt. Full rulle på tanten .


Vid 10-tiden så drog jag och Linnea in till stan för att...(*trumvirvel*)...möta upp Annelie och lille Feliks! Det har väl aldrig hänt förr? Det är väl nästan så att det börjar bli tjatigt att läsa om det i bloggen va? Haha. Det tar jag dock ingen hänsyn till för Annelie är så underbar så ni får tycka att det är tjatigt om ni vill - det tycker inte jag :o)  

Efter en heldag med A och F så känns det som att det där gör vi om - och varför vänta? Nej vi tar en heldag redan i morgon (onsdag då eftersom jag bloggar mitt i natten nu igen). Så i morgon (idag) ska vi till öppna förskolan fast denna gången är det på Familjens Hus. Dom har öppet första dagen efter jullovet så risken är rätt så stor att det blir mycket folk - håll i hatten! 

Efter öppna förskolan får vi se vad som händer. Kan ju inte planera exakt allt i förväg jämt ;)


Ja det var lite om idag och lite om morgondagen (eller lite om gårdagen och lite om idag...hur ni nu vill se det...) :=)))

Sov gott allihopa. C U. 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards