Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Heidi Månsson - 18 januari 2011 17:29

Dom ringde i morse från Linneas dagis och meddelade att inskolningen är uppskjuten några dagar. Jaha...vad nu då? Jo då var det så pass många i personalen som var sjuka så det gick inte att fortsätta med inskolningen just nu. Nä visst det kan vi ju förstå men det var ju inte så roligt alls. Det gick ju så bra igår så då ville vi ju fortsätta, men den som väntar på nått gott väntar alltid för länge :)


Idag blev det en väldigt lugn dag här hemma. Har lagt ut lite grejjer på Tradera men annars har det inte hänt mycket.


Ska kanske fixa lite kvällsmat nu. Magen kurrar. Ses!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards