Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Heidi Månsson - 26 januari 2011 07:00

för tidiga mornar. Jag tycker verkligen inte om tidiga mornar. Jag kliver snällt upp och jag måste, speciellt om jag ska iväg till nått inplanerat som är roligt men om det är en vanlig tråkig morgon så varför varför varför ska någon i hela universum vara tvingad till att kliva upp innan kl 09:00?? Det är ju bara mörkt, trist, kallt och tråkigt (åtminstone på vinterhalvåret). Det är sååååå skönt att få ligga kvar i sängen då. Men nu är det dock så att vi har två barn som ska till skolan och snart har vi en liten som ska iväg till dagis. Tror ni typ att jag kommer uppskatta helgerna lite mer sen? Hehe. När man är hemma med ett litet barn i över ett år så blir man lite bortskämd med att man kan lulla på som man vill (om nu det lilla barnet sover snällt...). Linnea har för det mesta sovit helt ok och speciellt på senare tid - nu sover hon nästan alltid till minst 8 på mornarna, ibland vaknar hon inte förräns vid 9-10. Ska man då behöva kliva upp klockan 6 bara för att de äldre barnen ska till skolan? Japps sådant är livet. Det är tur att dom är goa dom där ungarna :)


Jag hoppas att Linnea är bättre i sin förkylning idag så att det går åt rätt håll. Skulle verkligen behöva komma iväg idag och hitta på något. Jag får spader av att bara gå här hemma och inte göra nått roligt. Vill till öppnis, träffa Annelie o Feliks, träffa Nettan... bara göra något... Känner mig inlåst... Men ja ja sånt är livet.


Idag blir det Tradera som gäller. Ska lägga ut en del grejjer efter Linnea tänkte jag. Robin är ju lite lycklig nu för han sålde gamla spel till Wii och DS som han hade ledsnat på - grabben fick ihop ca 450:-. Tradera är bra :)


Nej dax att kila. C U. Hoppas att ni får en trevlig onsdag! Kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards