Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Heidi Månsson - 16 maj 2011 22:30

Jag har en liten tös som förmodligen tänker bli fotomodell eller nått. Ibland när vi ska fotografera Linnea så ställer hon sig i värsta posen, viftar lite med ögonfransarna och beter sig som om hon är värsta proffset. Var ska detta sluta?

Sen ibland när vi ska fota henne så ska hon bara kika på displayen hela tiden för att titta på bilderna. Rätt så svårt att få en bra bild på henne om man då inte har någon som kan ta över kameran lite snabbt :)


Idag började jag dagen med att träna lite med Wii:et. Det blev strax över en timmes workout - jag är nöjd med det. Det är ju ändå lääääänge sedan jag tränade så det lär väl kännas i kroppen i morgon...


Snart är det sommarlov. Shit vad tiden bara rusar iväg! Det var nyss januari och skolan började igen efter vinterlovet. Dax att börja leta efter några trevliga klädesplagg som barnen kan ha på sig på skolavslutningar och diverse sommarfester.


Jag är aptrött idag. Dax att knyta dubbelknut på sig själv och krypa ner i sängen. Sov gott. Synes. Kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards