Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Heidi Månsson - 17 maj 2011 09:09

Idag när jag vaknade så öste regnet ner och det öser fortfarande. Jag är alldeles tung i huvudet och det känns som om det regnar inne i mitt huvud också. Jag skulle lämna Linnea på dagis och sen ta bussen in till stan för att sitta på körskolan och plugga. Pallade inte ta någon buss till stan. Gav mig ut högst motvilligt för att lämna Linnea på dagis, skulle inte hon till dagis så hade jag inte gått ut alls idag... När jag och Izzie kom hem igen så skulle jag ju sätta mig och plugga på en gång. Mmmm jo eller hur?! Å den trodde jag på själv eller?? Känner mig måttligt motiverad och road av teoriböcker. Men jag måste verkligen plugga idag. Jag MÅSTE! Ska bara slösurfa lite först och sen ska jag ta mig i kragen. Lovar. Är det någon som har en krage eller två att låna ut? :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards