Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Heidi Månsson - 29 juni 2011 21:45

Ooops. Tiden sprang iväg och hoppsan sa så hade det gått en månad + lite till sedan jag sist bloggade. Kan dock berätta att vi har väldigt trevliga gäster hemma hos oss nu och för ett bra tag framöver så det finns ju en anledning till att jag inte hinner med att prioritera bloggen så mycket just nu. Ni får ha överseende med mig ett tag framöver :)  Jag bloggar när jag hittar en lucka i schemat :=)


Jenny, Mogge och min gudson Hannes kom för en vecka sedan och ska stanna här x antal veckor och jag njuter i fulla drag. Klart att det är fullt hus och det kan ju bero på att Linnea som är 1½ år och Hannes som är 2½ år gör sitt bästa för att busa heeeeeeeeeeela dagarna långa :))  När dom vaknar på morgonen så drar cirkusen igång och sen är det en liten paus mitt på dagen när dom sover. Samma sekund som dom vaknar igen så är det fullt hus tills dom däckar för natten. Då dom sover försöker vi föräldrar koppla av lite och dom stunderna är rätt så välbehövliga. Men roligt har vi! :)  Vi har en hel del planer för sommaren och har redan hunnit med en del roliga saker. Som sagt - jag njuter i fulla drag!!


Nä nu har jag annat för mig. Höres. Kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards