Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Heidi Månsson - 29 oktober 2011 23:45

Ja så då var höstlovet igång :=) I förmiddags tog Robin, Linnea och jag bussen till Hässleholms city för att ha en mysstund på bibblan. Robin ville låna böcker för att ha lite att läsa på lovet och jag var inte sen att haka på. Jag har fått upp ångan när det gäller att läsa igen så nu finns det massor med spännande böcker på min "att-läsa-lista" :) Sagt och gjort - vi drog till bibblan. Vi hittade lite böcker men särskilt mysigt blev det inte, tack vare en skrotunge som heter Linnea... Hon skulle vandalisera hela barnhörnan tyckte hon och Linnea som i vanliga fall är så duktig på att hjälpa till och städa efter sig skulle minsann INTE plocka upp efter sig. Suck! Tillslut så kom vi vidare iaf.


I morgon ska jag och Robin åka tåg till Värnamo där Robin ska vara under lovet. Han har ju sin farmor och farfar där så dom ska få lite tid med sin sonson. Mysigt. Jag åker bara dit för att lämna av honom, stannar några timmar och sen är det hemfärd igen. Hade gärna stannat längre men det är mycket här hemma nu så det får bli en annan gång.


Jag var förresten på anställningsintervju igår. Äntligen så var det någon som visade intresse men tyvärr så blev det inte mycket mer än så. Det var ett bemanningsföretag som fixade intervjun och dom sa att dom gärna behöll mina uppgifter och så hör dom av sig om det kommer upp nått annat som jag kanske kan passa för. Jag hade tydligen fått enormt bra betyg från mina referenser och det känns otroligt bra!!

Bara det att jag fick komma på en intervju gör ju att man får upp hoppet lite. Det kanske finns någon där ute som vill ha mig som anställd? Ja förr eller senare ska det väl gå vägen men jag hoppas på förr! :)


På måndag får ni hålla tummarna om ni vill för då ska min man på anställningsintervju :=)) Vore skönt om det kunde lösa sig för en av oss iaf!


Inatt ska vi dra tillbaka klockan en timme. Kan vara bra att komma ihåg - speciellt när vi nu har en tågtid att passa. Visst - vi skulle ju inte missa tåget men hur kul är det att sitta på stationen en timme extra då? Hehe.


Sov gott och dröm sött. Puss och kram :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards