Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Heidi Månsson - 6 januari 2012 17:00

Hallojsan. Passar på att blogga nu när Lillan vilar lite med sin pappa. Måste ju visa lite bilder från dagens äventyr :)) Nu har vi nämligen varit vid grustaget i Hovdala och kört fyrhjuling så gruset sprutade. Hehe. Felicia, Robin och kompisen Johannes fick köra själva för det fanns fyrhjulingar i alla möjliga storlekar så dom kunde få testa. Linnea åkte med Fredrik men hon tvekade lite först. Det var inte förrän hon fick sitta på en rätt så liten fyrhjuling som det gick bra att sitta på en modell större :o)  Den allra största ville hon dock inte vara med på. Men så är hon faktiskt bara två år och stora maskiner kan ju vara lite läskiga...


Här kommer dagens bildskörd :


Kusin Elise                             

                   


Kusin Engla

   


Kusin Ludwig

   


Felicia

 


Robin

 

  

Fredrik och Linnea

    


Vi hade tur med vädret iaf och jag kan ju tänka mig att detta är något som barnen vill göra om framåt våren när det är lite varmare ute för det var rätt så kallt efter ett tag. Solen sken dock och det är huvudsaken :))


Dax att avsluta. Ha de så gott! Höres.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards