Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Heidi Månsson - 8 januari 2012 20:30

Ja alla ni som gissade på att jag inte skulle ta bort julpyntet idag gissade rätt. Jag fick lite annat för mig i stället som var bra mycket roligare :)) Annelie, Josephine och Feliks kom hit och hälsade på. Nice :=) Linnea och Feliks lekte och Josephine passade dom rätt så mycket medan Annelie och jag sprang runt här och tittade på grejjer som Feliks skulle få efter Linnea. Det fanns lite kläder som Linnea vuxit ur som även passar på en pojke och det fanns en hel del leksaker som vi inte ville ha kvar så då får sakerna vandra vidare. Bra med återvinning både för ekonomins och miljöns skull! Vi brukar byta prylar för ibland så har vi nått som dom vill ha och tvärtom så det är nice att kunna göra så.


När Annelie och company hade åkt hem så åkte jag och Linnea in till stan och hämtade Felicia :=)) Sen handlade vi lite mat och sen var det dax att laga mat. Kastade mig över spisen, fick sen lite assistans av Fredrik och när vi hade ätit upp så var det ju redan kväll. När skulle jag då ha packat ner julsakerna? Nej det får bli i morgon när Linnea är på dagis. Jag ska ju bara vara på skolan för inskrivning mellan 10-12 i morgon så då hinner jag fixa det mesta tror jag. Och dessutom så slipper jag få "hjälp" av Lillan. Hehe. Inte alltid som det är positivt med hjälp nämligen ;)

Nu håller Fredrik på att natta Linnea och jag har fjärilar i magen inför morgondagen...


Nej dax att diska, tvätta och plocka lite mera. Ses. Kram och puss!

Av Heidi Månsson - 8 januari 2012 10:19

Idag är det verkligen dax att städa bort julen men jag vill inte. Jag orkar inte. Jag har ingen lust alls ju. Blääääää. Kan man inte låta allt stå kvar så är det ju färdigt till nästa jul? Då blir det ju inte sådan stress inför julen när allt ska fixas på en gång :=)  Haha. Skitsmart. Så ska jag nog göra. Eller njaaaa, kanske inte ändå... :)

Ja ja det är väl bara till att sätta fart. Ta tjuren vid hornen eller nått.


I övrigt lär det väl inte hända så mycket idag. Hoppas att ni får en trevlig söndag! Puss och kram!



Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards