Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Heidi Månsson - 12 januari 2012 20:45

Oj oj vilken rolig dag jag har haft!! Från klockan 08:00 till klockan 15:30 så har vi matats med information så trött i huvudet är jag. Men jag är peppad till tusen och jag är fullständigt övertygad om att detta är det bästa beslut jag har tagit på länge! Att börja plugga nu var nog helt rätt :o)   

  


Klev upp klockan 06:00 så jag lär nog inte vara uppe speciellt länge ikväll (fast så säger jag alltid å sen blir klockan ändå alldeles fööööör mycket...). Nå ja, den som lever får se. Jag ska upp samma tid i morgon och vara i skolan till kl 16:00 så det är ju bra om det finns lite energi kvar tills dagens slut. Jag får väl helt enkelt bara se till att för en gångs skull lägga mig i vettig tid.


Nej om jag ska komma i säng så får jag sluta blogga nu för jag har ju lite annat att göra innan jag kan gå å lägga mig. Kanske hinner skriva mer i morgon. Ha det så gott! Puss och kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards