Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Heidi Månsson - 24 januari 2012 21:20

Hejsan svejsan. Äntligen har jag varit hos frissan och blivit av med lite hår plus fått det ett antal nyanser ljusare. Skööööööönt! Som jag har längtat efter detta :)


Har pluggat medicin idag. Jisses säger jag bara. Den kursen blir INTE lätt... Vi ska lära hos allt om hela kroppen och det räcker liksom inte med att vi ska kunna alla delar och inälvor och vad varje sak i kroppen har för funktion. Nej då - vi ska kunna det på latin också!! Dra mig baklänges säger jag ju bara. Detta kommer jag ju aldrig fixa. Å jag som var nervös för psykologin och trodde att den skulle bli svår. Mmm jo just det. Kanske bäst att återvända till studierna nu så får jag blogga mera en annan dag.


Pöss och kram goa vänner. Hoppas att ni har en lugn och skön tisdagskväll :)     C U.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards